środa, 6 sierpnia 2014

Kakaowe kulki do mleka








Prosty przepis, który znalazłam u Co Dziś Zjem Na Śniadanie i który oczywiście musiałam wypróbować. Nie jadam płatków śniadaniowych, bo ich po prostu nie lubię, więc perspektywa zjedzenia swoich kulek tak mnie zachwyciła, że je robiłam o 20 :) raczej śniadanie to nie było. Autorka przepisu napisała, że smakują jak brownies i jak najbardziej się z tym zgodzę. Zjadłam je z jogurtem, który zrobiłam. Hmm będę często wracać do tego przepisu. Tylko jedna moja mała sugestia, niestety lubię cukier i wszystko co słodkie - wiem,wiem......, no ale jak dla mnie były za mało słodkie, więc następnym razem dodam nie tylko miód, ale jeszcze troszkę cukru:)


Składniki:

- 1 szkl. mąki
- 1/4 szkl. kakao
- 1/4 szkl. zmielonych migdałów
- 1/4 szkl. miodu
- 1 białko
- 1 łyżka jogurtu naturalnego gęstego
- troszkę soli


Przygotowanie:


I teraz prosta sprawa - trzeba zmieszać wszystkie składniki ze sobą. Trwa to dosłownie chwilkę. Jak macie cierpliwość to możecie kuleczki robić wielkości jagody, mnie niestety gonił czas bo chciałam je wypróbować, więc robiłam je większe. Pieczemy na blaszce na papierze do pieczenia jakieś 15 minut w temp. 175 stopni. Gdy ostygną podawać z dobrze schłodzonym mlekiem lub jogurtem.
Przechowywać najlepiej w puszce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz