niedziela, 16 kwietnia 2023

Jogurtowiec z galaretką

 



Mój połówek uwielbia wszelkiego rodzaju serniki na zimno, piankowe, ptasie, wszystko co zawiera galaretki. Fakt, że są nie skomplikowane i szybko się je robi za to niestety ciągle mnie męczy, abym zrobiła. W ostatnim czasie co tydzień robię w różnych odsłonach, tym razem tęczowy z jogurtu greckiego, troszkę mi się wymieszały dwie warstwy, bo za szybko zalałam, ale nie zmienia to fajnego orzeźwiającego smaku 😊


Składniki:


- 1 kg jogurtu greckiego
- 6 różnych galaretek ( u mnie truskawkowe x 2; agrestowa, malinowa, gruszkowa, niebieska wieloowocowa )


Wykonanie:


Zrobiłam 5 warstw, na każdą warstwę dać 200 g jogurtu greckiego i każdą galaretkę rozpuścić w 200 ml gorącej wody.
Spienić lekko jogurt grecki w mikserze po czym wlewać miksując galaretkę. 
Wylewać na tortownicę 24 cm po uprzednim stężeniu poprzedniej warstwy.
Zazwyczaj wkładam blaszkę do zamrażalki i wtedy idzie to prawie ekspresowo. Na górę wylać dowolną galaretkę rozpuszczoną w 350 ml gorącej wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz